Regulamin salonu La Grazia
REGULAMIN SALONU LA GRAZIA
Niniejszy regulamin stanowi ogólne warunki usług świadczonych w salonie La Grazia. Zamówienie usługi w salonie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Salon jest otwarty w poniedziałki w godz.11.00-18.00, od wtorku do piątku w godz. 9.00-18.00,
w soboty w godz. 9.00-14.00.
Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę. Duże spóźnienie może skutkować niewykonaniem usługi w danym dniu.
Obowiązkiem klienta jest poinformowanie o przeciwwskazaniach zdrowotnych, które wykluczają niektóre z zabiegów fryzjerskich lub mogą mieć wpływ na uzyskany rezultat. W przypadku zatajenia chorób, o których klient jest zobowiązany powiadomić fryzjera odpowiedzialność za wynikłe z tego problemy spoczywa na kliencie.
Klient jest zobowiązany do stosowania się do zaleceń pozabiegowych zgodnie z instrukcją przekazaną przez fryzjera, niezbędnych do podtrzymania uzyskanego efektu.
Cennik usług udostępniony jest na witrynie salonu, na stronie internetowej salonu, na stronie facebook salonu, na booksy. Salon nie ponosi odpowiedzialności za brak zapoznania się klienta z cennikiem.
Ceny zawarte w cenniku nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie np. w przypadku włosów wyjątkowo długich, grubych, gęstych, doczepianych lub wymagających indywidualnego sprowadzenia specjalnych produktów.
Salon przyjmuje różne formy płatności- gotówką, kartą, blikiem.
Voucher upominkowy posiada ważność trzy miesiące, po upływie terminu ważności nie będzie realizowany. Voucher upominkowy nie podlega wymianie na gotówkę. Nieobecność na umówionej wizycie osoby dysponującej voucherem upominkowym bez poinformowania salonu skutkuje uznaniem wizyty za zrealizowaną.
Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i e-papierosów, zażywania środków odurzających, spożywania alkoholu, wnoszenia jedzenia, głośnego i niekulturalnego zachowania, wprowadzania zwierząt, handlu i akwizycji, korzystania ze sprzętu salonu bez zgody personelu, rejestrowania obrazu lub dźwięku.
Zalecane jest nieprzychodzenie w drogiej biżuterii, którą trzeba zdejmować do zabiegów fryzjerskich, co może skutkować zagubieniem. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przedmioty.
Niewskazane jest zakładanie drogiej odzieży do farbowania włosów. Każda zmiana pozycji podczas koloryzacji np. sięganie po telefon, wyjście do toalety, podrapanie się lub inna może spowodować poplamienie ubrania, za co salon nie odpowiada.
Personel salonu w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi.
Klient umawiając się na wizytę zobowiązany jest podać kontaktowy numer telefonu. Podanie
fałszywego numeru telefonu skutkuje anulowaniem wizyty.
Pracownicy salonu upoważnieni są do domagania się przedłożenia stosownej zgody opiekuna w przypadku usług wykonywanych osobom nieletnim. W razie braku takowej upoważnieni są do odmowy wykonania usługi.
Salon nie przyjmuje zwrotów zakupionych produktów.
Wszelkie zastrzeżenia do wykonanej usługi należy zgłaszać osobiście w salonie do 7 dni od wykonania usługi. Po upływie tego czasu reklamacje nie będą uwzględniane.
Reklamacje dokonywane przez sms-y, maile lub inne komunikatory nie będą uwzględniane. Poprawa reklamowanej usługi będzie możliwa po pozytywnym jej rozpatrzeniu w pierwszym wolnym terminie dogodnym dla obu stron, w godzinach otwarcia salonu.
Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania usługi klientowi z przeziębieniem, katarem, kaszlem, gorączką lub innymi objawami infekcji.